Kurssikuvaus

Koulumuoto: AM


Oppiaine: Asiakaspalvelu ja markkinonti


Kurssin koodi: K10-TAO1


Kurssin nimi ja laajuus: Johdanto asiakaspalveluun ja markkinointiin 1 ov


Kurssin opettaja: Raija Kämäräinen


Opettajan sähköposti: raija.kamarainen@tampere.fi


Kurssin tarjoava oppilaitos: Tredu, Sammonkadun toimipiste


Kurssin alkamisajankohta: 18.01.2010

Kurssin päättymisajankohta: 06.04.2010


Ilmoittautuminen alkaa: 01.12.2009

Ilmoittautuminen päättyy: 07.01.2010


Osallistujat: 1/20


Kohderyhmä:

Kurssi sopii kaikille ammatillisen tutkinnon suorittajille, riippumatta koulutusalasta. Kaikilla aloilla tarvitaan asiakkaiden palvelemisen taitoa niin sisäisen kuin ulkoisen asiakkaan. Kurssi antaa perustietoa markkinoinnista.


Kurssin tyyppi: Valinnainen (AM)


Tavoitteet:

Opiskelija tutustuu asiakaspalvelun merkitykseen, markkinoinnin peruskäsitteisiin ja asiakassuuntaiseen markkinointiajatteluun.


Sisältö:

Asikaspalvelun merkitys, asiakassuuntainen markkinointi, markkinoinnnin toimintaprosessi, segmentointi, kuluttajakäyttätyminen,markkinoinnin toimintaympäristöt.


Suoritustapa: Etäopiskelu (kokonaan verkossa)


Oppimisympäristö: http://moodle.tampere.fi


Kurssin toteutus, tehtävät ja laajuus:

Kurssin aikana tutustumme toisiimme verkon kautta. Temme annettuja tehtäviä verkonkautta, käymme keskustelua ja kerromme havainnoistamme muille. Kurssi on kokemusten jakamista toisten kanssa ei pelkästään teorian oppimista kirjoista. Kurssin aikana pyrimme ratkaisemaan käytännön läheisesti asiakaspalvelveluun ja markkinointiin liittyviä tilanteita ja tapauksia.


Arviointi:

Asteikolla 0-5


Oppimateriaali:

Pakollista opiskelumateriaalia ei ole, mutta suositellaan markkinoinnin ja asiakaspalvelun perusoppikirjoja. Kirjalista suositelluista teoksista päivitetään elokuun alkuun mennessä.



On joko liian aikaista/myöhäistä ilmoittautua tai kurssi on valitettavasti täynnä.




Takaisin