Kurssikuvaus

Koulumuoto: AM


Oppiaine: Asiakaspalvelu


Kurssin koodi: S11-ASMA


Kurssin nimi ja laajuus: Johdanto asiakaspalveluun 1 ov


Kurssin opettaja: Raija Kämäräinen


Opettajan sähköposti: raija.kamarainen@tampere.fi


Kurssin tarjoava oppilaitos: Tredu, Sammonkadun toimipiste


Kurssin alkamisajankohta: 01.09.2011

Kurssin päättymisajankohta: 31.12.2011


Ilmoittautuminen alkaa: 01.05.2011

Ilmoittautuminen päättyy: 20.08.2011


Osallistujat: 8/20


Opintopisteet:

1 ov


Kurssin hinta oppilaitokselle:

100 €


Kohderyhmä:

Kurssi sopii sekä lukiolaisille että ammatillisen tutkinnon suorittajille, riippumatta koulutusalasta. Kaikilla aloilla tarvitaan asiakkaiden palvelemisen taitoa niin sisäisen kuin ulkoisen asiakkaan.


Kurssin tyyppi: Valinnainen (AM)


Tavoitteet:

Opiskelija tutustuu asiakaspalvelun merkitykseen yritysten ja muiden yhteisöjen toiminnassa.


Sisältö:

Asikaspalvelun tärkeyden ymmärtäminen erilaissa toimintaympäristöissä.


Suoritustapa: Etäopiskelu (kokonaan verkossa)


Oppimisympäristö: http://moodle.tampere.fi


Kurssin toteutus, tehtävät ja laajuus:

Kurssin aikana tutustumme toisiimme verkon kautta. Teemme annettuja tehtäviä verkonkautta, käymme keskustelua ja kerromme havainnoistamme muille. Kurssi on kokemusten jakamista toisten kanssa ei pelkästään teorian oppimista kirjoista. Kurssin aikana pyrimme ratkaisemaan käytännön läheisesti asiakaspalvelveluun liittyviä tilanteita ja tapauksia.


Arviointi:

0-3


Oppimateriaali:

Pakollista opiskelumateriaalia ei ole, mutta suositellaan markkinoinnin ja asiakaspalvelun perusoppikirjoja.



On joko liian aikaista/myöhäistä ilmoittautua tai kurssi on valitettavasti täynnä.




Takaisin